uw klacht
Voor u een klacht, voor ons een kans
Vandenende Adviesgroep streeft naar een betrouwbare en professionele dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat wij niet aan uw verwachtingen voldoen.
Wanneer u niet tevreden bent kijken we graag naar de mogelijkheden om uw klacht op te lossen. Wij ontlenen ons bestaansrecht aan onze klanten dus uw tevredenheid is erg belangrijk. Bovendien gebruiken wij klachten om onze werkwijze en procedures te verbeteren.
Heeft u een klacht, dan kunt u die hier melden. Aan de hand van uw melding gaan wij na wat er gebeurd is, en melden wij ons binnen maximaal 14 dagen met een antwoord, en als dat enigsins mogelijk is met een oplossing die aansluit bij uw wensen.
Mochten wij samen niet tot een voor u aanvaardbare oplossing komen dan kunt u ons standpunt laten toetsen door het Klachteninstuut Financiële Dienstverlening. Ons aansluitnummer is 300.006894.
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Postbus 93257
2509 AG DEN HAAG
www.kifid.nl
Ton Vollebregt,
Operationeel directeur
Vandenende Adviesgroep